miercuri, 9 februarie 2011

Sophie Kinsella-La cumparaturi cu Minnie

Da,da,da!!!!Acum cateva zile o colega mi-a fluturat cartea in fata la scoala.Abia o cumparase si se apucase de citit.Am sarit in sus cand am vazut,este o alta carte din seria La cumparaturi.. care a aparut in septembrie anul trecut daca nu ma insel.
Cartile din colectia Chic si Cocktail se numara printre preferatele mele,vara le citesc cel mai mult,pentru ca am timp berechet.Sophie Kinsella este autoarea mea preferata,cartile ei m-au deconectat cu totul de la grijile mele zilnice,cand pun mana pe una ma simt cu adevarat fericita.
Cum in clasa era o lista de asteptare la carte(formata intr'o singura zi),recunosc ca am trisat putin si mi'am primit cartea de ieri,insa cu regula de a o inapoia astazi.Engleza mi-a ocupat mult timp in dupa-amiaza de ieri si nu am reusit sa citesc decat 100 si ceva de pagini,astfel incat astazi am stat la scoala numai cu ea in mana;inclusiv in orele in care mi-am permis sa citesc.Si am reusit.Umorul ei se regaseste si in aceasta carte,se vede amprenta acesteia.Colega de banca s-a uitat cam dubios la mine,ma bufnea rasul din cand in cand,dar nu ma puteam abtine.
Rebeca Bloomwood se afla acum in postura de mama a unei fetite razgaiate de 2 ani,lucru pe care ea nu vrea sa il accepte mai deloc.Desi copila face multe trasnai,mama o caracterizeaza doar ca fiind plina de voiosie,energica.Cred ca as putea spune ca aceasta gaseste in fica ei chiar o mica rivala,caci desi are 2 ani,stie deja firme de haine,iar cand iese afara tipa dupa briose de la Starbucks.Cel mai haios mi se pare cum cedeaza mereu la insistentele celei mici,care nu o asculta deloc si face mereu cum ii doreste inimioara.
.Ziua lui Luke se aproprie,iar Rebeca vrea sa ii faca o super petrecere supriza,insa nu are un buget bun pentru aceasta.Trece prin multe si reuseste sa duca la capat ideea,reusind sa il lase pe Luke mut de uimire.
"Esti perfecta, zice aproape salbatic. Nu trebuie sa-ti schimbi nici un fir de par. Un pistrui. Un deget de la picioare. Si, daca eu te-am  facut sa crezi ca ai nevoie de asta ... atunci inseamna ca problema sunt eu."Citatul acesta mi-a placut extrem de mult,a urmat dupa o intamplare foarte amuzanta,cand ea,incercand sa ascunda surpriza de el,i-a spus ca a fost la o clinica unde si-a injectat Botox:)).
Astea fiind zise,va recomand cartea.Dupa final,as spune ca ar merita si o continuare.Mai vedem.



MIHAELA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu