duminică, 27 februarie 2011

James Redfield-Profetiile de la Celestine

Cosmina mi-a imprumutat acum ceva timp cartea aceasta.O citea la scoala iar cand m-a asezat langa ea am vazut ca ma ignora un pic,doar ca sa faca asta.Mi-a citit cateva pasaje si am zis ca gata,o sa treaca si prin mainile mele.
Este o carte destul de diferita fata de ce as citi eu in general,dar m-a suprins intr-un mod placut.Este prezentat un manuscris care dateaza din anul 600 i.Hr si care are informatii pretioase despre cum se va schimba lumea.La inceput sunt prezentate numai 2 din viziuni,de catre Charlene,care a auzit de acestea de la un preot.Tanarul nostru din carte ajunge sa fie foarte interesat de aceste informatii,asa ca pleaca in Peru de unde vrea sa afle ce contin celelalte viziuni.
Nu am sa povestesc ce contine fiecare viziune in parte..Va las pe voi sa descoperiti daca vreti sa o cititi.Am scos de aici si cateva citate pe care mi le-am notat intr-un carnetel:


"Din acest motiv,a adaugat el,oamenii manipuleaza tot timpul.Nu conteaza caracteristicile unei situatii,subiectul abordat,suntem in stare sa spunem orice e nevoie pentru a domina conversatia"


"-  Foarte multe lucruri ar putea merge prost, a intervenit Julia. Mulţi se pot simti importanti cand se afla într-un grup. Simt puterea ideii si o exprima, apoi, pentru ca această energie ii face sa se simta bine, continua sa vorbeasca si dupa ce energia ar fi trebuit sa se deplaseze asupra altcuiva. Incearca să monopolizeze discutia. Ceilalti sunt dati de-o parte şi chiar daca simt puterea unei idei, nu vor risca sa o mai spuna. Cand acest lucru se întampla, grupul se fragmenteaza si membrii lui nu mai beneficiaza de toate mesajele. La fel se intampla atunci cand unii membri ai grupului nu sunt acceptati de catre ceilalti. Indivizii respinsi vor fi impiedicati sa primeasca energie si grupul nu va mai beneficia de ideile lor."


PS:Daca nu gasitit cartea la biblioteca,am observat ca pe net este varianta online!:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu