luni, 23 mai 2011

Detalii#2

Aşa.Am să scriu câteva cuvinte şi aici.
Personal,m-am simţit super!Numai eu ştiu cât de mandră am fost atunci când le-am urat spor la citit tuturor(sau aproape tuturor)şi i-am vazut fericiţi că cineva a avut o altfel iniţiativă.


Deşi vremea nu se anunta prea bună,a ţinut cu noi.Afară nu a plouat,nimeni nu a fugit ud din grădină.


Mă bucur că au venit 100 de persoane.Pentru prima oară e foarte bine.Ce vă zic sigur..e că urmează şi ediţia a doua.Ştiu că putem fi mai mulţi,ştiu că cititori găsim peste tot şi putem să îi strângem uşor într-un loc.


Am inţeles că unii credeau că ne vom strânge..şi vom vorbi de cărţi..Nu am menţionat asta nicaieri.Plus că nu avem unde sta in grădină toţi ca să facem asta.Totuşi,dacă vreţi mai mulţi,am să mă gândesc şi la asta.
Mulţumesc pentru că m-aţi susţinut!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu